Saturday, February 19, 2011

im PRESENTOR...??

ble dh jd student IPT ni...
every time kne present..
present nilah..present tulah..
owh my GOD..semua mengeluh..
xkirelah lelaki ke prmpuan..



dorg suruh ko, ko soh die, kau lah buat..
hahaha
menyuruh2 plak ahli group ni..
ape yg susah, present je..nk takot ape..
dok soh ni, dok soh tu, last2....
jeng3.....spe yg kne present ni...??
aku plak yg kene??
hehe
mmg xde org lain..
aku lg..
starter aku...last pown aku..
dorg ni serius ke nk aku present ni..??
xmenyesal ke u all...??
alah, ilek ar...kau kn BERANI...kau leh PRESENT punye..
hahah..time nilah bru kate aku berani...
klu x, aku lah yg DOWN..
kui3..
xpe3...aku buat je..present pown presentlah..
time nilah bru tunjukkan KEBOLEHAN sebenar n ape yg aku ada..
klu x, aku nk nidapandang rendah je kot..
hahahha
bukan nk riak atau bangga diri..but this reality...

aku pown ape lg..present jelah...
mcm2 cara aku gayakan..
mcm pemberita ada...mcm penceramah pown ada..hahaha.
aku peduli ape org nk cakap pe..
yg penting, aku dh PRESENT..
drpd dorg yg xpresent pape, kn...??
aku positif kn diri je..
believe that i can do it...4 everything...
mcm lagu..i believe I can fly lah katekan...
hahaha


ble dh hbs present...
ape lg..mcm2 komenlah antara lcturer n skawan2 aku tu..
dh macam final AKADEMI FANTASIA katekan...
komen memberangsang minda, otot, sume adelah...
tp alhmdulillah...
aku berjaya mnjdi PRESENTOR YG bereducated..
hahah...


kawan2 siap soh aku jd lecturer atas kebolehan yg Allah bg ni..ade jugak yg ckp..wei, bestlah ko present..paling best kot..keep it touch k!! hahaha..kelakar je sume ni....
yg Puan plak kate..sngt confidence..alhamdulillah..
anyway, komen ni akn kujadikan perubahan gempak pd masa akan dtg ble jd PRESENTOR lg.. 
amin...





No comments:

Post a Comment